Wybierz najlepsze łódzkie restauracje. Rusza II edycja plebiscytu „Korona Smakosza”

W dniach 21 - 23 czerwca br. turyści oraz mieszkańcy Łodzi będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy ponad 70 restauracji, barów i kawiarni. Patronat nad plebiscytem objęła Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łodzi.

Celem „Korony Smakosza” jest promocja łódzkich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród turystów oraz mieszkańców miasta. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:

·     wystrój lokalu

·     jakość obsługi

·     smak potraw

·     atmosfera

·     lokal na spotkania z przyjaciółmi

·     lokal na wyjścia rodzinne

·     lokal na romantyczny wieczór

·     lokal na lunch

·     lokal z najlepszą relacją jakość - cena

W sumie w dniach 21 - 23 czerwca głosować będzie można na ponad 70 łódzkich restauracji, barów i kawiarni. Lokale walczące o prestiżowy tytuł oznaczone będą specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę można znaleźć poniżej oraz na stronie www.koronasmakosza.pl.

Nazwa lokalu

Lokalizacja

Miasto

Sioux

Manufaktura

Łódź

Sherlock holmes bistro & pub

Piotrkowska 56

Łódź

Cafe kofeina

Piotrkowska 102

Łódź

Pizzeria toskania

Piotrkowska 102

Łódź

Pizzeria in centro

Piotrkowska 153

Łódź

Irish pub

Piotrkowska 77

Łódź

Piotrkowska klub 97

Piotrkowska 97

Łódź

Restauracja anatewka

6 sierpnia 2/4

Łódź

 Restauracja varoska

Traugutta 4

Łódź

One - 21  club

Piotrkowska 121

Łódź

Pub biblioteka

Struga 7

Łódź

Affogato

Piotrkowska 90

Łódź

Cafe verte

Piotrkowska 113

Łódź

La strada

Piotrkowska 25

Łódź

House of sushi

Piotrkowska 89

Łódź

Restauracja kamari

Piotrkowska 15

Łódź

Zaraz wracam bistro

Piotrkowska 101

Łódź

Resturacja servantka

Piotrkowska 55

Łódź

Restauracja quattro

Piotrkowska 76

Łódź

Le loft cofe/restaurant

Ks. Bp. Tymienieckiego 20

Łódź

Orfeusz

Narutowicza 47

Łódź

Dwie dłonie

Wólczańska 42

Łódź

Restauracja 69

Piotrkowska 69

Łódź

Drukarnia off

Piotrkowska 138

Łódź

Cesky film

Ks. Bp. Tymienieckiego 25 a

Łódź

Klub spadkobierców

Piotrkowska 77

Łódź

Restauracja mia cucina

Wigury 13

Łódź

Red bar

Tuwima 8

Łódź

Zmiana tematu

Piotrkowska 144

Łódź

Karczma raz na wozie

Rewolucji 1905 r. 11

Łódź

Pizzeria biesiadowo

Stefanowskiego 17

Łódź

Tawerna sesja

Stefanowskiego 17

Łódź

Scenografia klub & kawiarnia

Zachodnia 81/83

Łódź

zapiekarnia & plackolandia

Piotrkowska 52

Łódź

Deseo tapas

Piotrkowska 60

Łódź

Gejsza sushi

Kościuszki 93

Łódź

Meg mu

Piotrkowska 138/140

Łódź

Foodmarket

Wróblewskiego 16

Łódź

Kawalerka

Piotrkowska 89

Łódź

Presto

Piotrkowska 67

Łódź

Presto

Maratońska 67

Łódź

Pasta go

Wigury 8

Łódź

Eltoro

Narutowicza 69

Łódź

Karczma polska

Al. Włókniarzy 209

Łódź

Ribs & rings

Pl. Wolności 12

Łódź

Pizzeria fiero

Czarnieckiego 4

Łódź

Amarant

Sienkiewicza 47

Łódź

Montenegro

Wólczańska 51

Łódź

Restauracja nienażarty

Rojna 92

Łódź

Ciągoty i tęsknoty

Wojsla Polskiego 144 a

Łódź

Vinda coffee-lunch-coctail

Zgierska 69

Łódź

Pizzeria fiero

Neonowa 1

Łódź

Orient express

Woronicza 1/3

Łódź

Dworek zielińskich

Rogowska 24

Łódź

Polka

Ogrodowa 17

Łódź

Marcello

Ogrodowa 17

Łódź

The mexican

Ogrodowa 17

Łódź

Browar de brasill

Ogrodowa 17

Łódź

The mexican

Piotrkowska 67

Łódź

Bella pizza

Tamka 3

Łódź

Kompania kuflowa

Piotrkowska 100

Łódź

Istambul

Piotrowska 88

Łódź

Tapas

Traugutta 3

Łódź

American bull

Ogrodowa 17

Łódź

Pozytywka

Piotrkowska 72

Łódź

Cud miód

Al. Włókniarzy 151

Łódź

Nowa łódź

Ul. Piłsudskiego 96

Łódź

Strefa smaków  - infosys

Pomorska 106

Łódź

Pizzeria fiero

Rzgowska 180

Łódź

U fabrykanta

Plac zwycięstwa 2

Łódź

Kluska polska

Piotrkowska 85

Łódź

Street art deluxe

Manufaktura

Łódź

Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody rzeczowe.

Zeszłoroczna edycja wydarzenia zdobyła uznanie restauratorów i konsumentów. W sumie w akcji wzięło udział 37 łódzkich lokali, na które oddane zostało ponad 2500 głosów.

Plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany jest od 2010 roku w największych polskich miastach. W zeszłym roku tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Katowice, Zabrze, Lublin, Toruń, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa.

W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło prawie 500 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski, na które konsumenci z całej Polski oddali w niej ponad 30 000 głosów.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.